Ptuj 2017

Danes je predzadnji dan v šoli v naravi v CŠOD Štrk. Zbudili smo se ob 7.00 in imeli jutranjo gimnastiko. Po zajtrku smo šli v gozd. Po kosilu sem vadil trobento, nato pa šel ven. Popoldne smo imeli lokostrelstvo, vadili smo tudi za točko za Pokaži, kaj znaš. Na programu smo bili šesti po vrsti. Nato smo imeli zabavo.

Fedja (6. a)

Po zajtrku smo se odpravili proti Ptujskemu jezeru in si tam ogledali hidroelektrarno. Učitelj Tomo nam je na poti nazaj povedal še nekaj zanimivosti. Po kosilu smo se igrali na igrišču. Zvečer je vsaka soba predstavila eno točko. Po točkah je nas je čakala zabava, v kateri so nekateri peli, plesali in se zabavali. Zoja (6.a)

Danes smo se zelo zabavali. Šli smo v gozd in iskali živali. Popoldne smo streljali z lokom in se naučili prave postavitve med streljanjem. Igrali smo tudi odbojko in košarko. Zvečer smo imeli Pokaži, kaj znaš. Vsi smo bili zelo dobri. Nato smo se zabavali še pozno v noč.  Jakob (6.a)

3. dan

Povzpenjanje na ptujski grad nam je bilo zelo všeč, saj smo med potjo opazovali pisano okolico in lepe razglede na mesto. Na gradu smo si ogledali trgovinico s spominki in zanimiv grajski muzej. Odkrili smo tudi veliko novih ptujskih mask. Popoldne smo na Dominkovi domačiji spoznali starinske predmete in naprave, ki so jim v starih časih pomagale pri delu. Na to temo smo rešili tudi učne liste. Pri večernih dejavnostih smo se razdelili v dve ekipi. Prva se je ukvarjala z različnimi športnimi dejavnostmi in štafetnimi igrami, druga pa se je učila lepe pisave, ki so jo uporabljali v preteklosti. To je bil res zanimiv in poučen dan!

Liza, Pia, Melisa, Ana, Živa, Maša (6.b)

2. dan

Zjutraj smo se zbudili malo prej kot ostali in se prepirali, kdo je smrčal. Kmalu zatem je prišel dežurni učitelj in nas zbujal. Začeli smo se pripravljati na zajtrk, pri tem pa smo se smejali in kričali drug na drugega, naj pospravimo sobo. Po zajtrku smo se še bolj kregali, kaj naj pospravimo, a nismo se dolgo, saj smo kmalu šli na dejavnosti (spoznavanje vodovja, spoznavanje gozda). Prva skupina si je šla ogledat elektrarno na umetnem Ptujskem jezeru. Druga skupina si je šla ogledat panonski gozd. Po kosilu, ki je bilo vrhunsko, smo imeli dolg odmor, v katerem smo se zunaj zabavali z raznimi igrami: košarka, odbojka, nogomet, badminton… Nato je prva skupina ugotovila, katere dele kostuma ima kurent ter izdelala kurentovo masko iz papirja, blaga, lesenih palčk in sirka. Druga skupina je pogumno napela lok in streljala v tarčo. Po večerji smo po skupinah imeli kaligrafijo in športne igre.

Oskar, Vir (6.b)

2. dan 1

1. dan

Včeraj smo se ob osmih odpeljali proti Ptujski Gori, kjer nam je pater predstavil gotsko cerkev. Ko smo prišli v CŠOD, smo bili zelo lačni. Za kosilo smo imeli riž z grahom in piščanca v omaki. Po kosilu smo imeli vremenoslovje in plezanje. Po slastnem šmornu (večerja) smo imeli večerni pohod s svetilkami.

Olivija, Lina H., Živa K. (6.b)