Kranjska Gora 2017 - 5. dan

Zadnji dan naše šole v naravi je bil povsem v znamenju sonca, smučarskega tekmovanja, medalj in odhoda domov. Tudi slikali smo se veliko danes.

FullSizeRender 1 FullSizeRender IMG 1357 IMG 1370 IMG 1371 IMG 1373 IMG 1375 IMG 1376 IMG 1377 IMG 1378 IMG 1379 IMG 3349 IMG 3350 IMG 3354bIMG 1362

4. dan

Zbudili smo se zelo zaspani bolj kot ponavadi. V jedilnici so nas pričakali topli rogljiči. Po zajtrku smo skočili na naš super bus. Zeleni smo se danes naučili smučati vzvratno, rdeči so se zabavali z vlakcem in smukom, modri so smučali v formacijah. Ob dveh nas je na mizi čakala odlična pečena kokoš in skutina pita s hruško. Po kosilu smo 5. a s polnimi želodčki odšli na tek na smučeh, 5. b pa smo se sprehodili do jezera Jasna. Na poti proti hotelu smo spet srečali naš super rdeči avtobus, ki nam je skrajšal naš sprehod in nas zapeljal nazaj do hotela. Za poslovilno večerjo smo dobili picoooooo in torto. Po večerji smo spakirali kovčke in odšli počivat saj nas jutri čaka pomembna tekma. Starši pripravite se, prihajamo domov.

IMG 1354nIMG 1351 IMG 1348 IMG 1342 IMG 1337

3. dan

Danes, v sredo, je bil zelo razgiban dan. Po zajtrku nas je pred hotelom spet čakal prijazen gospod s svojim super rdečim avtobusom. Po skupinah smo se ogreli in že smo drveli po belih strminah. V prvi skupini nas je učiteljica naučila obrat za 360 stopinj. Po odlični špinači in pire krompirju smo se odpravili v Liznjekovo hišo. Ogled je bil zanimiv in poučen. Hitro smo pojedli večerjo, saj se nam je že mudilo na težko pričakovano nočno smuko. Nekateri smo se pa odločili za malo manj adrenalinsko drsanje in pohod. Izmučeni in lačni smo se vrnili v topel hotel, kjer nas je čakal topel čaj, sveže pečene žemljice in domača marmelada. Tukaj nas res razvajajo, zato ne vemo, če se bomo še vrnili domov.

FullSizeRender 4 IMG 1313  img 1331 IMG 1322 IMG 1327 IMG 1336 IMG 3332

2. dan

Ko smo se zbudili, smo odšli na odličen zajtrk. Kuharica nam je med drugim spekla tudi palačinkeeeee. Zadovoljni smo po zajtrku odšli pred hotel, kjer nas je pobral prav poseben avtobus. Dan se je odlično začel. Na smučišču smo vsak v svoji skupini pilili svoje smučarsko znanje. Ko smo se odpravljali s smučišča, žal nismo meli take sreče kot zjutraj, da bi nas pobral avtobus, zato smo pač vsi izmučeni odpešačili do našega hotela. Pričakalo nas je obilno kosilo.  Kuharica tako dobro skrbi za naše želodčke, kot naše babice. Po kosilu smo se 5. a razred odpravili na pohod do jezera Jasna in nato po spominke. 5. b razred pa se je zabaval s tekom na smučeh. Po večerji smo se razveselili kremšnit in filma Kekec. Veselimo se že jutrišnjih dogodivščin.

IMG 1304 img 1308 WP 20170117 11 40 37 Pron  WP 20170117 16 29 54 Pro WP 20170117 16 30 26 Pro

1. dan

Z avtobusom smo se pripeljali v Kranjsko Goro. Takoj, ko smo prispeli, smo se (nekateri) z veliko težavami preobuli v smučarske čevlje in odšli na smučišče. Učiteljice so na smučišču preverile naše znanje in nas tako razporedile v skupine. V 3. skupini so se začetniki učili stati na smučeh in malo zavijati. V 2. skupini smo se učili pravilnega zavijanja. V 1. skupini pa smo se učili položaje s smučmi, klin in držo. Ob dveh smo se z avtobusom odpeljali do hotela. Tam smo se razporedili po sobah in šli na kosilo. Po kosilu smo imeli predavanje o pravilih na smučišču. Nato smo imeli večerjo in po večerji smo reševali test o varnosti in vedenju na smučišču. Po testu smo imeli prosto, nato smo se uredili za spanje.

FullSizeRender 1 FullSizeRender 2 IMG 1297 IMG 1292 IMG 1284 FullSizeRender 3 FullSizeRender